Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız 2,29 - 41 oy
Loading...Loading...

Harita

Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi'nin haritasını görüntülemektesiniz. Haritayı - ve + kullanarak yakınlaştırıp, uzaklaştırabilir, Uydu görünümüne alabilir, sağa sola sürükleyebilir ve böylece adresi daha net görebilirsiniz. Harita konumu şubenin tam yerini göstermiyor olabilir.


Açıklamalar

Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi logo Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi; Esentepe Mahallesi Kardeşler Caddesi No:46/A Şişli Şişli / İstanbul adresinde hizmet vermektedir. Kargo şubesini 0212 280 05 49 - 0212 280 05 49 telefon numarasından arayabilirsiniz. Yukarıdaki Kargo Takip bağlantısını tıklayarak, kargonuzun nerede olduğunu görebilirsiniz.

Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi hakkındaki tüm bilgileri bu sayfada bulabilirsiniz. Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi'nin harita üzerinde nerede olduğunun yeri, adresi, şubenin telefon numarası, iletişim bilgileri gibi şube hakkında bilmek isteyebileceğin her türlü bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsin. Yurtiçi Kargo takip kodunuzu girerek, kargonuzun nerede olduğunu görebilir ve öğrenebilirsiniz. Ayrıca diğer kullanıcıların Yurtiçi Kargo Gültepe Şubesi hakkındaki yorumlarını okuyabilir, şube hakkında daha detaylı bilgiye sahip olabilirsin. Dilersen şube hakkındaki görüşlerini yorum olarak yazabilir, diğer kişiler şube hakkında bilgi edinmesini sağlayabilirsin.

13 Yanıt

  1. gülnur çakır dedi ki:

    bu kadar ciddiyetsiz bir firma daha yoktur herhalde yurtiçi Gültepe Şb.sinden bahsediyorum. Telefonlara bakan bile yok….
    kargom 2 günden beri gelmedi, arkadaşlar sakın
    Yurtiçi Gültepe şb.kullanmayın. Önemle rica ediyorum. yurtiçi merkezini aradığımda kargonuz orda bekliyor deniyor. banane orda beklemesinden ben parasını ödemişim kapıya teslim yarından sonra 3 ay yokum bakalım ürün masrafını karşılasınlarda görsünler birde büyük firma olacaklar ama hepsi lafta….sakın yurtiçi ile çalışmayın……………

  2. sevgi dedi ki:

    gülnur arkadaşıma katılıyorum. Telefonlara bakan yok şubeyi adam sanıyorsun arayıp bilgi veriyorsun kargonun nereye ve nasıl teslim edilmesi gerektiği ile ilgili seni takan yok. Nasıl bir şube anlamış değilim birdaha yurtiçi şb. ile çalışmak değil önünden bile geçmek istemiyorum. 10 gündür kargom orada bekliyor. Merak ediyorum şubeye gitsek bekleyen kargolar dağ gibi bekliyordur….

  3. semra demir dedi ki:

    benim kargom nezaman teslım edilecek gültepe şubenızı arıyorm telefon hep meşgul en kısa zamanda ürünümü teslim etmenizi istiyorm 2 gnden beri şubede beklıyor görünüyor lütfen bugn bırakın

  4. Berat dedi ki:

    Böyle bi çalışma nasıl olabilir.Rezil çalışanlarınız sayesinde gültepe elemanları rezillik seviyesinde.Dilediği gibi telefonları meşgule atan bi sistem var. Kargomu takip edemiyorum.Telefonlara bakılmıyor.

  5. Ünal ALKAN dedi ki:

    Tam iki kere tarafıma gelen kargo maalesef çok geç ulaşıyor. birincisinde teslim ettik imza var elimizde demelerine rağmen kargo kendilerinde çıktı. ikincisinde Etilerden 03/01/2014 tarihinde Levent’ te gönderilen kargo 07/01/2014 tarihinde hala elime ulaşmadı. Zaman yetmemiş. Şubeye zaten ulaşmak ne mümkün. Yurtiçi kargoya bu şube yakışmıyor.

  6. eros dedi ki:

    2 gündür arıyorum telefona bakan yok…bu kadar ciddiyetsizlik olmaz yaa..YURTİÇİ KARGO GİBİ BİR FİRMA ANCAK BU KADAR BİR ŞUBESİ YÜZÜNDEN ciddiyetsiz gösterilir……….

  7. eeee dedi ki:

    saçma sapan bi kargo

  8. Bilge dedi ki:

    Telefon numarası geçersiz. Ulaşılamayan bir kargo şubesi, Yurtiçi Kargo kendisi dahi ulaşamıyor…

  9. ismail özgür dedi ki:

    18.03.2014 ödemiş 313472800858 kodlu kargo hala yerine ulaşmadı içinde gıda maddesi var ve öğrenciye gidiyor çıldırmak işten değil, parayı alırken yarın ulaşır demekle olmuyor, böyle olacağını bilseydim MNG KARGO ile gönderirdim . hem daha UCUZ muş hemde daha HIZLI

  10. Cash10 dedi ki:

    BEN DEVAMLI OLARAK GÜLTEPE ŞUBEYLE ÇALIŞIYORUM VE GAYETTE MEMNUNUM KARGOM SİPARİŞTEN BİRGÜN SONRASINDA MUTLAKA ELİMDE OLUYOR.. BU ZAMANA KADARDA BİR PROBLEM YAŞAMADIK.. SİZİN DEDİĞİNİZ TELEFON SORUNUNU İSE DEVAMLI KARGOYLA ÇALIŞIYORSANIZ KURYENİZİN NUMARASINI ALIN SİZE HER ZAMAN YARDIMCI OLUYORLAR.. TEŞEKKÜRLER YURTİÇİ..

  11. Arkadaşlar şubeye ulaştım cevap verildi sonunda
    yoğunluktan dolayıymış.

  12. SEVCAN ZIRHLI dedi ki:

    böyle bir sistem kesinlikle yok başka yerde. genel merkezi arıyorum. kargonuz şubede diyorlar. şubeye gidiyorum. kargo araçta diyorlar. sonra söylenilen araç sizi çıkmaz sokakta bekliyor. gidin alın. yok böyle bi sistem yok yani. sistemde araçta olduğu görünse işimizi gücümüzü bırakıp şubeye gitmeyiz. hadi yoğunlar kargocular bari şubede bulabilsek kargomuzu. sistem sıfır. ve en kötüsü de şubedekiler telefona bakmıyorlar. zaten telefona bakmış olsalar işten çıkıp şubeye gitmezdim….

  13. ŞERİFE ÇAPAR dedi ki:

    Kargo geleceği için evde akşama kadar bekliyoruz. Nasıl oluyorsa gelinmiş ulaşılamamış gerekçesiyle kargolarımız iade ediliyor. Suçlarını da kabul etmedikleri gibi telafi etmek amacıyla yapıcı da davranılmıyor. Niye bu konuda hiçbir denetim getirilmiyor firmanın adı lekeleniyor anlayamıyorum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.